Stuttgart – ELO Szakmai Kongresszus 2009

2009. január 27-én Stuttgartban tartotta az ELO Digital Office az ELO business partnerek éves találkozóját, következő nap pedig az ügyfelek és érdeklődők számára az ECM Szakmai Kongresszust. Az Ovitas is képviseltette magát a rendezvényen, amelyen számos, ügyfeleink számára is érdekes bejelentés hangzott el, pl. idén májustól Web Content Management modullal bővül az ELOprofessional és ELOenterprise. Az ELO Digital Office vezetője, Karl Heinz Mosbach előadásában részletesen foglalkozott a gazdasági válság okozta kihívásokkal. Egyre több cég ismeri fel, hogy most van itt az ideje a folyamatok újragondolásának, ezáltal a hatékonyság növelésének és a költségek csökkentésének. Az ELO jó helyzetben van, mivel termékskálája és kiterjedt partnerhálózata révén pontosan ezek megvalósítására nyújt a technika élvonalában álló megoldásokat. Mosbach külön kiemelte, hogy 2008 sikeres esztendő volt az ELO magyarországi elterjedésében. A rendezvényen többféle bemutató zajlott és több érdekes bejelentés hangzott el. Májusban jelenik meg az ELOprofessional és ELOenterprise 7-es változata. Az újra tervezett, modern kezelői felület mellett számos új funkció segíti a felhasználókat. Külön említésre méltó, hogy a rendszer része lesz a Web Content Management modul, amely lehetőséget biztosít a vállalati portálok, intranetek tartalmának menedzselésére, a publikációs folyamatok támogatására. Bővül és egyszerűsödik a workflow rendszer. Az ELO célja, hogy termékei egyre átfogóbban támogassák a vállalati folyamatokat. A business partnerek elismerően nyilatkoztak az egy éve megjelent Business Logic Providerről, amely jelentősen leegyszerűsíti a más rendszerekkel, pl. ERP, való kommunikációt és az üzleti folyamatok áttekinthető, egyszerűen karbantartható modellezését. Több előadó foglalkozott az e-mailek egyre nagyobb szerepével a vállalati információ-áramlásban, mivel az e-mailek kezelése mind üzleti, mind jogi szempontból egyenrangú a hagyományos papír formában érkező dokumentumokéval. Az ELO egyrészt a kliens oldali integrációval, másrészt az ELO-XC szerver oldali komponenssel teljeskörű megoldást kínál az e-mailek kezelésére, archiválására, visszakeresésére és az ügyintézési folyamatokba való integrálására.