Felhasználók

Kik használhatják az Ovitas Knowledge Manager-t?

A széleskörű felhasználhatóság céljából a rendszert skálázhatóra, modulárisra és nyitottra terveztük.

Az Ovitas Knowledge Manager eredményesen alkalmazható minden olyan területen, ahol szükség van:

  • a tudásanyag rendszerezésére, a gyakorlott és kevésbé járatos felhasználók számára való gyors elérhetőségre
  • az összefüggések nyilvántartására és szemléltetésére
  • a kapcsolatok időtől-, tértől- vagy egyéb paramétertől való függésének kezelésére
  • más rendszerekkel való integrációra, a különböző rendszerekbe beágyazott tudáshoz, a rendszerek megbontása nélkül egységes, könnyen kezelhető elérést adni

Potenciális alkalmazási területei:

  • vállalati tudásbázisok, információs rendszerek építése
  • kulturális tartalmak kezelése
  • jogi, idegenforgalmi, műszaki vagy bármely egyéb terület feltérképezése
  • oktatási anyagok készítése

Könnyen és gyorsan elérhető tudás?

Egy tudásmenedzsment eszköz természetesen nem pótolja az emberi tudást, de lehetőséget ad arra, hogy a fejekben lévő tudás – egy tudásbázisban összegyűjtve – a vállalat számára könnyen és jól használható formában közkinccsé tehető legyen.

Azonban a tudásbázis csak akkor fogja tudásunkat valóban kontrollált és konzisztens módon kezelni, ha a tudásbázist megfelelően építettük fel. Ehhez a tudásbázis építés első lépéseként azt a tudásmodellt kell létrehozni, amely jellemzi a vállalatnál fellelhető tudást, információt.