Ügyfélszolgálati rendszer

ugyfelszolgalati rendszerSokáig alábecsülték az ügyfélszolgálatok jelentőségét, de napjainkra bebizonyosodott, hogy az üzleti folyamatok egyik legfontosabb láncszemét alkotják. Itt találkozik cég és ügyfél, s ez az a pont, ahol a legtöbbet tehetünk az ügyfélkör megtartásáért – márpedig tudjuk, milyen lényeges az ügyfelek hűségének megnyerése az éles paci versenyben.

Hogyan teheti hatékonyabbá, valóban ügyfél-központúvá cége szolgáltató részlegét?

A válasz: a Service Lifecycle Suite rendszer. A rendszer ideális eszköz az ügyfélszolgálatban zajló folyamatok optimalizálására.

Milyen előnyöket érhetünk el?

  • elégedett ügyfelek,
  • kevesebb telefonhívás érkezik a „forró dróton” az önkiszolgálásnak köszönhetően,
  • hatékonyabbá, jövedelmezőbbé válik vállalata,
  • felgyorsul, leegyszerűsödik az ügyfélszolgálati alkalmazottak betanítása,
  • csökkennek az üzemeltetési költségek,
  • gyors, hatékony munkatársak.

Az üzleti siker persze több tényezőn múlik. Így:

  • Az ügyfélszolgálat webhelyének tartalmát mindig naprakészen kell tartani.
  • Munkatársainak el kell fogadniuk és valóban használniuk kell a tudásbázist.
  • Az információmenedzsment költségeinek ésszerű határokon belül kell maradniuk.

A Service Lifecycle Suite segítségével könnyen előállíthatjuk a megfelelő információt a különböző szinten dolgozó és eltérő képzettségű felhasználók számára – legyenek akár ügyfelek, akár szakemberek. Vállalata alkalmazottai minden eszközt megtalálnak a csomagban, ami a munkájukhoz nélkülözhetetlen információ kényelmes, strukturált eléréséhez szükséges. Mindegy, hogy az információ a cégen belül vagy kívül lelhető föl – a rendszer ugyanazzal a könnyedséggel szolgálja ki a felhasználót.

A munkafolyamatok támogathatóak?

Akármilyen szervezetről legyen is szó, integrált munkafolyamat-szabályozó (workflow) mechanizmusaival az SLS biztonsággal kézben tartja a folyamatok teljes skáláját, az információ létrehozásától annak célba juttatásáig.

Képes tanulni a rendszer?

Automatikusan elemzi a nyomkövető/hibakereső rendszerek jelentéseit, s az ismétlődő problémákat, illetve megoldásukat automatikusan tárolja. Ily módon az ismeretek újrahasznosíthatók, nem vesznek feledésbe.

Kapcsolat

Érdekel a véleménye! Lépjen kapcsolatba velünk!

Kérdése van? Írjon nekünk!