Tanúsított ELO iratkezelés és e-ügyintézés

Az ELOprofessional és ELOenterprise rendszerek már évek óta megfelelnek a tanúsított iratkezelő rendszerekkel szemben támasztott jogszabályi elvárásoknak.

Örömmel jelentjük, hogy a legfrissebb, az idén megjelent ELO12-es verziók bevizsgálása és tanúsítása júniusban  sikeresen megtörtént. Ezek alapján az ELO iratkezelő rendszer a hatályban lévő 3/2018 (II. 21.) BM rendeletben előírt követelmények teljes körűen megfelel.

A felhasználók körében kedvelt korszerű, áttekinthető felület mellett az ELO dokumentumkezelő előnye, hogy lehetőségei messze túlmutatnak a szigorúan vett iratkezelés területén. A rugalmasan paraméterezhetőség és testreszabhatóság következtében az intézményi/vállalati ügyintézés egészét támogató, egyéb rendszerekkel (pl. ERP) integrált folyamatok alakíthatók ki. Természetesen az ELO lehetővé teszi a GDPR elvárásoknak megfelelő adatkezelést is.

A 3/2018 (II. 21.) BM rendelet szerinti megfelelés tovább bővíti és garantálja a jogalkotó elvárásainak megfelelő e-ügyintézés kialakításnak lehetőségét. Példaként – a teljesség igénye nélkül – említhetjük a következőket:

  • Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (BKSZ) teljes körű használata (pl. Hivatali kapu)
  • KÉR rendszerből való érkeztetést
  • Egyéb BKSZ infrastruktúrára illeszkedő SZEÜSZ integrált használata – pl. E-Papír szolgáltatás
  • Elektronikus aláírás integrál használata
  • Papír irat hiteles elektronikus irattá alakítása és még sokan mások

Amennyiben a rendszer felkeltette az érdeklődését, lépjen kapcsolatba velünk kapcsolati oldalunkon, vagy telefonszámainkon keresztül.