Megjelent az ELO11!

Közismert, hogy ami tervezett rendszerességgel történik, annak nincs hír értéke. Így van ez az új ELO termék verziók esetében is.

Immár két évtizede annak, hogy kétévente megjelenik az ELO dokumentum- és folyamatkezelő rendszer új főverziója.

Ennek megfelelően az elmúlt hetekben elkészült az ELO11.

Semmi rendkívüli, hiszen hozzászoktunk. Ennek ellenére jelentős, mivel a felhasználók számára az egyik legfontosabb szempont, hogy olyan megoldással rendelkezzenek, ahol hosszútávon megbízhatnak a rendszer folyamatos fejlesztésében, korszerűsítésében továbbá az IT-, az üzleti- és jogszabályi követelményeknek való megfelelésben. Az ELO ilyen szempontból is előnyös választás.

Az ELO11 a több száz kisebb technikai és kényelmi korszerűsítés mellett számos érdekes újdonságot tartalmaz.

Példaként a következőket emeljük ki.

  • ELO Analytics modul, amely lehetőséget ad az dokumentumkezelési- és üzleti folyamatok jellemzőinek számszerű- és grafikus összegzésére, megjelenítésére. Az ELO ezzel számos ügyfél régi vágyát teljesíti. “Hab a tortán”, hogy az az új modul része az alapverziónak, azaz nincs külön költsége. A verziófrissítés keretében minden ügyfelünk megkapja.
  • Véleményeztetés szavazással olymódon, hogy a hírfolyamban a véleménykérő a feltett kérdéshez beállíthatja a felhasználók által adható lehetséges válaszokat.  Egy újabb lehetőség kitűnő lehetőség a csoportmunka és e-ügyintézés hatékonyabbá tételére
  • További fejlesztések a keresési funkciókban
  • e-Mailben hivatkozásként elküldött dokumentumok megtekinthetőségének korlátozhatósága időtartam, illetve betekintések száma szerint
  • Újabb érdekes DropZone lehetőségek, amelyek segítenek az iratok archiválásában, feldolgozásában vagy például e-levélként való küldésében, dokumentum sablonok használatában
  • Az ELO MobileConnector lehetőséget ad arra, hogy az ELO archívum egyes kiválasztott mappáinak tartalmát átmásoljuk, vagy szinkronizáljuk a számítógépünkkel vagy mobil eszközeinkkel. Ennek segítségével például egy külső tárgylásra magunkkal vihetjük a szükséges dokumentációt, és ha módosítottunk rajta, akkor visszatérésünk után automatikusan szinkronizálhatjuk az ELO archívummal
  • Tovább bővültek a webes kliens lehetőségei – előnézet, keresési eredmények mentése Excelbe, dinamikus mappák kezelése, ad hoc munkafolyamat (workflow) kezelése, …
  • Az ELO11 rendszer biztosítja a személyes adatoknak a GDPR elvárásai szerinti kezelhetőségét

Eddigi tapasztalataink alapján azt gondolhatjuk, hogy 2020 az 12-es ELO verzió éve lesz. Tévedés, hiszen a következő  ELO verzió már jövőre várható. A gyártó ELO Digital cég úgy döntött, hogy a jövőben nem kétévente, hanem évente ad ki új főverziót. Ennek ellenére a támogatási időszak nem változik, továbbra is négy év marad, azaz a jövőben az utolsó kettő helyett, az utolsó négy verzió lesz támogatott.

Az évenkénti új termék stratégia előnye, hogy rugalmasabban képes követni a piaci-, jogszabályi- és a technológia fejlődéséből adódó elvárásokat.

Az Ovitas csapata felkészült az új verzió bevetésére.