Az Ovitas Magyarország Informatikai Kft. által most kifejlesztett ELOinfo modul elsősorban azoknak az ELO felhasználóknak előnyös, akik idejük jelentős részében nem az ELO elektronikus dokumentumkezelő rendszerrel dolgoznak, de az ELO-ban határidős feladataik lehetnek. Az eddigi gyakorlat az volt, hogy rendszeresen, akár napjában többször bejelentkeztek a rendszerbe, s ellenőrizték, hogy érkezett-e új feladat. Mivel sok esetben nem érkezett, a bejelentkezés feleslegesnek bizonyult. Másik gyakori eljárás, hogy a felhasználók e-mail értesítést kértek és kaptak a beérkező feladatokról. Ezek az e-mailek azonban általában beolvadtak a napi e-mail özönbe, így az ELO-ban érkezett feladat nem ritkán késve lett elvégezve.
Az ELOinfo alkalmazásával a feladat beérkezése után – beállítástól függően – néhány percen belül a felhasználó képernyőjén üzenet („buborék”) jelenik meg, amely mindaddig ott van, amíg a felhasználó valamilyen műveletet nem végez. A billentyűzet, vagy az egér használatakor az üzenet magától eltűnik, de az elvégzésre váró workflow feladatok listája bármikor egyetlen kattintással előhívható. Akkor is, ha a felhasználó gépén az ELO kliens éppen nem fut, vagy például webes kliens esetén, nincs is kliens telepítve. Az ELOinfo ablakban a feladatok csoportosítva jelennek meg.
Az ELOinfo modulban konfigurálható, hogy milyen információk jelenjenek meg, tehát az értesítések nem korlátozódnak csupán az aktuális workflow teendőkre.
Az első felhasználói tapasztalatok azt bizonyítják, hogy az ELOinfo valóban gördülékenyebbé teszi az ügyintézést.
A részletekről érdeklődjön munkatársunknál!
Kapcsolat
Kérdése van? Írjon nekünk!