Kik használhatják az Ovitas Knowledge Manager-t?
A széleskörű felhasználhatóság céljából a rendszert skálázhatóra, modulárisra és nyitottra terveztük.
Az Ovitas Knowledge Manager eredményesen alkalmazható minden olyan területen, ahol szükség van:
- a tudásanyag rendszerezésére, a gyakorlott és kevésbé járatos felhasználók számára való gyors elérhetőségre
- az összefüggések nyilvántartására és szemléltetésére
- a kapcsolatok időtől-, tértől- vagy egyéb paramétertől való függésének kezelésére
- más rendszerekkel való integrációra, a különböző rendszerekbe beágyazott tudáshoz, a rendszerek megbontása nélkül egységes, könnyen kezelhető elérést adni
Potenciális alkalmazási területei:
- vállalati tudásbázisok, információs rendszerek építése
- kulturális tartalmak kezelése
- jogi, idegenforgalmi, műszaki vagy bármely egyéb terület feltérképezése
- oktatási anyagok készítése
Könnyen és gyorsan elérhető tudás?
Egy tudásmenedzsment eszköz természetesen nem pótolja az emberi tudást, de lehetőséget ad arra, hogy a fejekben lévő tudás – egy tudásbázisban összegyűjtve – a vállalat számára könnyen és jól használható formában közkinccsé tehető legyen.
Azonban a tudásbázis csak akkor fogja tudásunkat valóban kontrollált és konzisztens módon kezelni, ha a tudásbázist megfelelően építettük fel. Ehhez a tudásbázis építés első lépéseként azt a tudásmodellt kell létrehozni, amely jellemzi a vállalatnál fellelhető tudást, információt.