Termékek

Az okos tartalomkezelő („smart content management”) megoldásaink a kívánt információ, az adott helyen, a rendelkezésre álló eszközön, a kért formában és mélységben igényre adnak átfogó választ.

Kiemelt alkalmazási területek a műszaki dokumentáció, jogi anyagok, enciklopédiák, információs rendszerek.

Szolgáltatásaink teljeskörűek, azaz a követelmény-felméréstől kezdődően a testre szabott rendszer szállításáig terjednek, beleértve az oktatást és az átadást követő támogatást.


Elektronikus dokumentumkezelés

elektronikus dokumentumkezelesElektronikus dokumentumkezelés, iratkezelés, archiválás, munkafolyamat támogatás (workflow), elektronikus ügyintézés

Az Ovitas által képviselt ELOprofessional és ELOenterprise rendszerek költség-hatékony megoldást adnak mind a közepes méretű vállalkozásnak, mind a több telephellyel rendelkező nagyvállalatnak. Tovább →

Tudáskezelő rendszer – OKM

tudaskezelo rendszerTudásalapú társadalom, „big data”, információ özön csak néhány példa a hétköznapivá vált kifejezésekből és a kapcsolódó új kihívásokból. Az Ovitas tudáskezelő rendszer a hatalmas mennyiségű információ kezelésében segíti a vállalatokat.

Gyakori alkalmazási területek: automatikus osztályozás, call centerek támogatása, tudásbázis kezelés, szerviz folyamatok támogatása, intelligens kereső rendszerek. Tovább →

Mindmanager

mindmanagerHatékony és termelékeny szellemi munka – csapatban és egyénileg egyaránt. Egyedülálló információ-leképezési és megjelenítési technikájával – a gondolattérképek (mind mapek) létrehozásával – a MindManager hathatósan segíti az adatok, ötletek megragadását, összegyűjtését, szervezését, mások elé tárását. Tovább →

XML tartalomkezelő

xml tartalomkezeloMi lényegi különbség a jogi anyag, lexikon, szótár, műszaki dokumentáció, termékleírás, web tartalom vagy felhasználói leírás kezelése és a hivatalos irat, számla vagy szerződés kezelése között? A meghatározó különbség a változáskezelésben és publikálásban van.  Tovább →

Ügyfélszolgálati rendszer

ugyfelszolgalati rendszerSokáig alábecsülték az ügyfélszolgálatok jelentőségét, de napjainkra bebizonyosodott, hogy az üzleti folyamatok egyik legfontosabb láncszemét alkotják. Itt találkozik cég és ügyfél, s ez az a pont, ahol a legtöbbet tehetünk az ügyfélkör megtartásáért – márpedig tudjuk, milyen lényeges az ügyfelek hűségének megnyerése az éles paci versenyben. Tovább →

XML eszközök

xml eszkozokA 21. században a szöveges tartalom tárolásának és továbbításának elsődleges nyelve az XML. Ezen szabványos formátumú tartalomnak a kezeléséhez sok cég készít eszközöket szerte a világban, amelyek az XML használatát könnyítik meg vagy hasznosítják a benne rejlő előnyöket. Tovább →

Komplex keresőrendszer

komplex keresorendszerInformációelérés-menedzsmenttel kapcsolatos megoldásaikban és feladatainkban az Empolis által kifejlesztett Information Access System csomag világszínvonalú intelligens keresési technológiáját használjuk.  Tovább →