Elektronikus iratkezelés – Ovitas induló megoldás csomaggal
Az Ovitas egy olyan megoldást kínál, amely szerény befektetés mellett megnyitja az utat a hatékonyabb ügyintézés felé.
A megoldás az ELOik tanúsított iratkezelő modullal bővített ELOprofessional elektronikus dokumentumkezelő, archiváló és munkafolyamat-támogató rendszerre épül.
Az Ovitas induló megoldás csomagja a következőket tartalmazza:
- ELOprofessional rendszer és az ELOik modul telepítése
- Az iratkezeléshez (érkeztetés, iktatás, naplózás, selejtezés, stb.) szükséges dokumentum típusok telepítése, alapkonfigurációk elvégzése
- Felhasználók, jogosultságok beállítása, dokumentálása a felhasználók, felhasználói csoportok felvitele
- Bevezető oktatás
Opcionálisan
- Adatbázis-kezelő rendszer (MS SQL vagy Oracle szükséges)
- Lapolvasó (szkenner)
Az ELOik iratkezelési funkcióival az iratok teljes életciklusa végigkövethető, az érkeztetéstől a selejtezésig. Az ELOik modullal bővített ELO rendszer egyaránt megfelel a köz- és versenyszféra igényeinek. Az ELO ECM termékcsalád rendszereinek nyitottsága folytán, a lehetőségek messze túlmutatnak a szűkebb értelemben vett iratkezelésen.
Az ajánlott rendszer előnye, hogy a gyors bevezetés, minimális projekt munka- és szerény befektetés ellenére a rendszer hosszú távú megoldás megalapozását jelenti, mivel az ELOprofessional rendszer mind a felhasználók számát, mind az igénybe vehető funkcionalitást, mind a kiegészítő modulokat tekintve számos bővítési lehetőséget nyújt.
A befektetés megtérülése, az iratok típusától és a vállalati tevékenység típusától függően 0,5 – 2 év.
Természetesen szolgáltatásaink kiterjednek az elektronikus iratkezeléssel kapcsolatos tanácsadásra, iratkezelési szabályzat kidolgozására, specifikus igények felmérésére és megvalósítására, munkafolyamatok (számla-jóváhagyás, megrendelés- és szerződéskezelés, stb.) kialakítására és az egyéb, például vállalat-irányítási rendszerekkel való integrációra.
Lépjen kapcsolatba velünk itt!