ELOügyvéd

ugyvedeknekKamarai szabályozásoknak megfelelő iratkezelés, rendezett ügyvédi irattár!

Az ELOügyvéd egy korszerű, kifejezetten az ügyvédek igényeinek kielégítésére készült elektronikus dokumentumkezelő és archiváló rendszer. A rendszer számos területen segíti az ügyvédek, jogtanácsosok, közjegyzők, jogászok munkáját.

Ismerősen hangzanak Önnek az alábbiak?

  • “Kinél van?”
  • “Hol keressem?”
  • “Nem láttad véletlenül?”
  • “Nekem nem másoltatok belőle?”

Ezek a mondatok az Ön számára olyan problémákat jeleznek, melyek az ügyvédi tevékenységben napi szinten folyamatos idő- és pénzügyi veszteséget jelentenek. A papír alapú iratkezelés elengedhetetlen velejárója az

  • iratok, dokumentumok hosszadalmas keresése,
  • ugyanazon irat, dokumentum többszöri kinyomtatása, fénymásolása, többféle elnevezése,
  • munkatársak közötti információ-áramlás nehézsége, különösképpen az irodán kívül.

Ügyvédek, jogtanácsosok, közjegyzők, jogászok naponta szembesülnek azzal, hogy az általuk kezelt ügyek egyre összetettebbé válnak az idő előrehaladtával, és ez különösen a beérkező, illetve keletkező dokumentumok egyre nagyobb számában érhető tetten. Ennek következménye, hogy a fenti problémák idővel súlyosbodhatnak.

A megoldást az ELOügyvéd jelenti, melynek használatával nem csupán a felhalmozódó dokumentumok mindenre kiterjedő, strukturált, átlátható kezelése oldható meg, hanem a Kamarai szabályozásoknak való megfelelésben is jelentős segítséget ad.

Az ELOügyvéd ügyvédek számára, ügyvédek közreműködésével, és a Magyar Ügyvédi Kamara iratkezelésre vonatkozó szabályozásainak figyelembevételével készült. Ennek a fejlesztésnek az eredményeképpen egy már önmagában is kiemelkedő iratkezelő rendszert sikerült kifejezetten az ügyvédek számára hasznos képességekkel kibővítenünk egy komplex, átfogó rendszerré.

Elektronikus aláírás, cégeljárás és archiválási kötelezettség

Az ELOügyvéd támogatja a dokumentumok elektronikus aláírását, és azok elhelyezését a cégeljárásban használandó e-Aktába, vagy az archíválási célokat szolgáló e-Archívum aktába. Az ELOügyvédből közvetlenül küldhető meg az e-Akta a cégbíróságnak, az e-Archívum pedig a szolgáltatónak minősített archiválásra.
Az ELOügyvéd iratkezelő rendszert a Magyar Ügyvédi Kamara ellenőrizte.

Az ELOügyvéd további előnyei

Az ELOügyvéd alapja a prémium kategóriájú az ELOoffice elektronikus dokumentum-kezelő, melyet eddig világszerte több százezer felhasználó választott mindennapi munkájának megkönnyítésére. Az ELO elektronikus iratkezelő már önmagában megoldást nyújt a jogi területen felmerülő összes iratkezelési problémára az iktatástól az archiváláson keresztül a selejtezésig tartó teljes dokumentum-életciklus lefedésével.
Ugyanakkor az ELOügyvéd olyan funkciókkal is bővíti az ELO dokumentumkezelőt, melyek kifejezetten az ügyvédek, jogtanácsosok igényei alapján lettek kifejlesztve. Így az ELOügyvéd ideális eszköze lehet bármely jogi irodának.

Az ELOügyvéd mint befektetés

A programcsomag, mint befektetés, időt, energiát és pénzt takarít meg az Ön számára, így az ELOügyvéd már rövidtávon megtérül. A befektetés megtérülése az alábbi területeken jelentkezik:

  • a program segítségével másodpercekre csökken az iratok hosszadalmas keresése
  • a program használata gyakorlatilag teljes egészében kiváltja az iratok költséges fénymásolását
  • az iratok elvesztése, sérülése, megsemmisülése többé nem érinti az ELOügyvéd archívumában elhelyezett iratokkal kapcsolatos munkafolyamatokat
  • az ügyekkel kapcsolatos feladatok határidővel láthatóak el, azok elvégzése nyomon követhetővé és ellenőrizhetővé válik
  • a program rendeltetésszerű használatával az ügyvéd illetve ügyvédi iroda a kamarai szabályzatoknak (JÜB szabályzat, Mintaszabályzat, Egységes szabályzat) megfelelő nyilvántartásokat vezethet
  • az elektronikus iratok távolról is elérhetőek, nem kell az aktákat másolni és cipelni.

Kiknek ajánljuk az ELOügyvéd rendszert?

Mivel egyre több, az ügyvédi irodák adminisztratív munkáját segítő iratkezelő szoftver jelenik meg, az alábbiakban összefoglaljuk az ELOügyvéddel kapcsolatos, főbb döntési szempon­tokat.

Az ELOügyvéd rendszert olyan ügyvédeknek ajánljuk,

  • akiknél stratégiai cél az elektronikus iratkezelés bevezetése
  • akiknél meghatározó döntési szempont a minőség és a funkcionalitás
  • akiknek az ügyvédi munka minden részletében fontos a rend,

akik

  • hosszú távú – az irodai munkatársak számának és az igények növekedésével lépést tartó – megoldást keresnek
  • olyan iratkezelőt kívánnak használni, amely a Leitz csoport (ELO Digital Office GmbH Stuttgart) 130 éves hagyományos és közel 3 évtizedes elektronikus iratkezelési tapasztalatán alapul
  • a Kamarai szabályzatoknak megfelelő ügy- és ügyfélnyilvántartásokat kívánnak vezetni (JÜB szabályzat, Egységes- és Mintaszabályzat, székhely-szolgáltatásról szóló szabályzat)
  • lényeges szempontnak tartják, hogy az ELOügyvédet a Magyar Ügyvédi Kamara ellenőrizte
  • a minősített elektronikus aláírást az iratkezelő rendszeren belül, integráltan kívánják használni
  • szükségesnek tartják, hogy a rendszer támogassa a cégeljárást, a saját, ügyvéd általi archiválást és a minősített szolgáltatónál történő archiválást is
  • igényt tartanak az ELOügyvéd számos iratkezelési funkciójára (pl. iktatás, JÜB iktatás, verziókezelés, számos keresési funkció, listák készítése, iratminták automatikus kitöltése, elektronikus másolatok metaadatainak elhelyezését segítő funkciók, stb.)
  • igényt tartanak az ELOügyvéd teljes integrációjára a Microsoft Office programokkal, hálózatos működésre, jogosultság kezelésre, a dokumentumok távoli elérésére
  • ki szeretnék használni a határidők, feladatok kiosztásából és nyilvántartásából adódó előnyöket
  • a rendszer személyre szabhatóságát döntő szempontnak tartják (az irattár felépítése, az ügy-, irat- és személyi adatlapok és a metaadatok az ügyvédi iroda szakterületéhez igazíthatók).

Miben más az ELOügyvéd, mint egy általános iktató alkalmazás?

 

Tulajdonság ELOügyvéd Általános ügyvédi iktató
Iktatás
JÜB iktatás
Iratok tárolása és archiválása
Iratok verzióinak kezelése
Iratokhoz és ügyekhez kapcsolódó metaadatok kezelése
Iratokhoz és ügyekhez feladatok és határidők rendelése
Iratminták automatikus kitöltése
Ügyfél- és ügyletazonosításhoz kapcsolódó metaadatok kezelése
Elektronikus aláírások létrehozása, ellenőrzése, kezelése
Cégeljáráshoz kapcsolódó elektronikus akta összeállítása
Archíváláshoz kapcsolódó elektronikus akta összeállítása
Elektronikus másolathoz szükséges metaadatok kezelése
Azonosított személy-adatlapok kezelése
Irattár tetszés szerinti kialakítása, testreszabása
Ügyvédi- és titkársági tevékenység elválasztása
Keresés bármely metaadat alapján
Keresés határidők szerint
Keresés az iratok tartalmában
Keresés a szkennelt iratokban szövegfelismeréssel
Keresés az iratokhoz fűzött megjegyzések tartalmában
Közös munka támogatása
Hangmegjegyzés fűzése az iratokhoz
Kapcsolódás jogi adatbázisokhoz
Adatok védelmének biztosítása a jogosulatlan hozzáféréstől
Kamarai szabályzatoknak megfelelő nyilvántartások készítése

 

Kapcsolódó információk:

ELO termékcsalád

Papírmentes iroda

ELOoffice10

Ügyvédi irodáknak

Rólunk

Letölthető anyagok: Ovitas infotár

Kapcsolat

Érdekel a véleménye! Lépjen kapcsolatba velünk!

Kérdése van? Írjon nekünk!